Shop Forum More Submit  Join Login
Caillou grew up right. One punch man by HaxGodJet Caillou grew up right. One punch man by HaxGodJet
lol just started watching One Punch Man its too funny. 
Saitama and Caillou's appearance too similar....  
Add a Comment:
 
:iconcutehammy08:
cutehammy08 Featured By Owner Jan 1, 2017
Caillou's parents knew that they Fucked up
Reply
:iconalphashitlord:
AlphaShitlord Featured By Owner Dec 5, 2016  Hobbyist Digital Artist
Caillou's parents must've grounded him one too many times
Reply
:iconangrybirds514:
AngryBirds514 Featured By Owner Nov 16, 2016  Student Digital Artist
Think before you ground Caillou.
Reply
:iconshadowknight49:
ShadowKnight49 Featured By Owner Oct 17, 2016  Hobbyist Artist
Funny thing is, one of the misheard lyrics for OPM is 'Caillou lives in this show'
Reply
:iconthethievingcyborg:
"One hundred push-ups! One hundred sit-ups! One hundred squats! Then a 10 kilometer run! Every single day." - Caillou.
Reply
:icondrewsky1211:
Drewsky1211 Featured By Owner Sep 17, 2016  Hobbyist General Artist
Puberty hit Caillou like a bus.
Reply
:iconlandasher12:
Landasher12 Featured By Owner Jun 3, 2017
Made of lead and Exploded him into puberty space to suck up by a Black hole of hormones and shot out a white hole of testosterone only to be hit by a train of puberty again
Reply
:iconethelegendary:
EtheLegendary Featured By Owner Sep 8, 2016  Hobbyist Traditional Artist
You just made my day, man! I must add this to my favorites
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Sep 8, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol thanks bruh ;)
Reply
:iconbutterycat:
Butterycat Featured By Owner Jul 11, 2016  Hobbyist
Omg this great :D (Big Grin) 
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jul 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lol thanks
Reply
:icongeometrydashamphy292:
Puberty hit Caillou like a bus.
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner May 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol ikr 
Reply
:iconrobpoop123:
robpoop123 Featured By Owner May 10, 2016  Hobbyist Digital Artist
My world is turning changing each day.
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner May 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
lmao
Reply
:iconrobpoop123:
robpoop123 Featured By Owner May 13, 2016  Hobbyist Digital Artist
Growing up is not so tough, except when I've had enough.
Reply
:icontheproxynightcrawler:
I actually have a theory of how caillou turned into saitama, wanna hear it? (Or READ it?)
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Mar 13, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol sure dude
Reply
:icontheproxynightcrawler:
so caillou had cancer but survived it thanks to some experiment they did on him, his mother agree on the experiment but obviously erased the memories from him (that can be done in real life) so his mother and him traveled to japan because his mother got a better job there, caillou's name was changed to saitama and it was difficult for him to interact with other people because he was just learning japanese, that is the reason he wasn't able to find a job because of his bad grades due to his lack of experience on japanese, later he was able to speak, write and learn japanese very easy, when his mother passed away he started to try to found a job, after the inicial plot of opm the cells of his body started to make him stronger thanks to the experiment that cured him (in an episode of opm saitama said something about his childhood and there was a flashback showing saitama with hair that is the result on the experiment that cured him), his cells didn't stop making im more strong thanks to the training he did and now he is the man as we know as the one punch man.

i know it's weird but it was just for fun i did it.
Reply
:iconjulia-bm:
Julia-BM Featured By Owner Oct 26, 2016  Hobbyist General Artist
Best theory ever. 30/10
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Mar 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lmao good stuff
Reply
:icondarkkirby8976:
Darkkirby8976 Featured By Owner Mar 9, 2016  Student Artist
awesome
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Mar 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
thxs
Reply
:iconmegaanimedrawer:
Megaanimedrawer Featured By Owner Feb 20, 2016  Hobbyist Traditional Artist
LMAO. This is awesome
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Feb 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lol thxs bruh
Reply
:iconreseliee:
Reseliee Featured By Owner Feb 15, 2016  Hobbyist Digital Artist
Caillou Shippuden
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Feb 15, 2016  Hobbyist Digital Artist
too op
Reply
:iconyuzuki-anii01:
Yuzuki-Anii01 Featured By Owner Feb 2, 2016  Hobbyist General Artist
One Punch Caillou!
Reply
:iconlajojoe:
Lajojoe Featured By Owner Jan 21, 2016  Student Digital Artist
LMAO!!!KEEP IT UP JETTY :)XD
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 21, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconshirifuto:
shirifuto Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist General Artist
Haha...i really need to draw him too..no superhero can beat him even superman...or maybe magic (esp) can beat him?
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lol you should your arts pretty good. Hmm hard to say with hero cross overs they never go the way you think
Reply
:iconshirifuto:
shirifuto Featured By Owner Jan 18, 2016  Hobbyist General Artist
Indeed..
Reply
:iconneon-sinister:
Neon-Sinister Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
From Brat to Badass.
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol ikr 
Reply
:iconfabulolz:
Fabulolz Featured By Owner Jan 16, 2016  Student General Artist
omfg XD 
Reply
:iconfinnfni:
finnfni Featured By Owner Jan 16, 2016
omg tru
Reply
:iconclearclanechostar:
ClearClanEchoStar Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Filmographer
eye twicthes from callow
Reply
:iconsuperkirbyfan1234:
SuperKirbyFan1234 Featured By Owner Jan 16, 2016
You win. XD
Reply
:iconazakishimo:
AzakiShimo Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
would of make sense but saitama used to have hair! XD
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol ;) like Caillou cant grow hair
Reply
:iconintensegirlgamer:
IntenseGirlGamer Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
oh god. XD
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yes embrace it!
Reply
:iconintensegirlgamer:
IntenseGirlGamer Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
Withered Balloon Boy/Girl Intensifies! (Chat Icon) 
Reply
:iconhaxgodjet:
HaxGodJet Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconintensegirlgamer:
IntenseGirlGamer Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 16, 2016
Image Size
5.4 MB
Resolution
3504×4720
Link
Thumb

Stats

Views
2,392
Favourites
98 (who?)
Comments
45
Downloads
1
×